Podpalacz. Gra detektywistyczna
- Producent
- MUDUKO
- Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 14 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 2 osób
- Pudełko zawiera
- * 4 płytki akcji
* 6 płytek adrenaliny
* notes z arkuszami śledzenia ruchów dla Podpalacza i dla komisarza Mortki
* 2 zasłonki
* 30 dwustronnych żetonów podpaleń/ spalonych osiedli
* 4 żetony radiowozów
* 5 żetonów barykad, 1 żeton paniki,
* 2 dwustronne karty pomocy dla graczy
* 2 ołówki, instrukcja
Opis
Wcielcie się w postać komisarza lub tajemniczego podpalacza w tej emocjonującej grze planszowej inspirowanej książką Wojciecha Chmielarza. Obserwujcie rozwój sytuacji na planszy, notujcie i podejmujcie strategiczne decyzje. Wybierajcie najlepsze karty akcji spośród dwóch dostępnych, używajcie żetonów podpaleń i policji, przewidujcie ruchy
przeciwnika oraz spróbujcie go przechytrzyć, aby wygrać ten asymetryczny pojedynek.
Dlaczego warto:
● Gra planszowa, która dzieje się w uniwersum znanego autora kryminałów – Wojciecha Chmielarza
● Asymetryczna gra dwuosobowa
● Prezentowe pudełko z magnetycznym zamknięciem
● Gra rozwija zdolność dedukcji, uczy strategicznego myślenia i uważności
Ekspresowa wersja zasad:
1. Zaczynając od Podpalacza, gracze naprzemiennie wykonują swoje tury. Tura gracza składa się z wykonania jednej z dwóch dostępnych akcji na kartach danej roli.
2. Gracze śledzą nawzajem swoje ruchy.
3. Gracze używają notesu: Podpalacz, by zapisać, gdzie znajduje się na planszy, a komisarz Mortka, by zapisać możliwe miejsca przebywania Podpalacza.
4. Celem Podpalacza jest spalenie 10 dzielnic Warszawy lub zebranie 12 punktów, zaś komisarza Mortki – złapanie Podpalacza dwa razy.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
Cena gry
-
AM76
79.00 PLN
