Posiadłość Szaleństwa: Zew Dziczy
- Pudełko wymiary
- 30 x 30 x 7.5 cm
- Waga około
- 1.8 kg
8.13
- Producent
- Galakta
- Kategorie
- przygodowa (Adventure)
dodatek do gry (Expansion for Base-game)
odkrywanie (Exploration)
horror/groza (Horror)
figurkowa (Miniatures)
morderstwo (Murder/Mystery)
puzzle (Puzzle)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 8.13/10 na 1146 głosy
- Nazwa oryginalna
- Mansions of Madness: Call of the Wild
- Mechaniki
- ruch po obszarach (Area Movement)
kooperacja (Cooperative Game)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
plansza modułowa (Modular Board)
transport (Pick-up and Deliver)
odgrywanie postaci (Role Playing)
partnerstwo (Team-Based Game)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 14 lat
- Liczba graczy
- od 1 do 5 osób
- Czas gry
- od 120 do 140 min.
- Edycja
- 1
- Rok premiery
- 2013
- Rok wydania
- 2013
- Autor
- Corey Konieczka
- Pudełko zawiera
- *1 Instrukcja/Przewodnik Badaczy
*1 Podręcznik Strażnika Tajemnic
*34 Karty Akcji Strażnika Tajemnic
*31 Kart Wydarzeń
*24 Karty Walki
*4 Karty Postaci Badaczy
*5 Kart Postaci Sprzymierzeńców
*7 Kart Celów
*42 Karty Przeszukiwania
*31 Kart Historii Sprzymierzeńców
*24 Karty Mitów
*20 Kart Wskazówek
*16 Kart Cech
*12 Kart Zaklęć
*10 Kart Urojeń
*9 Kart Traumy
*8 Kart Szlaku
*7 Kart Wyposażenia Początkowego
*6 Kart Manii
*4 Karty Zamków
*1 Karta Przeszkód
*13 Żetonów potworów
*11 Żetonów zagrożenia
*11 Kafelków planszy
11 Żetonów obrażeń
*6 Znaczników dołów
*10 Specjalnych znaczników wyboru historii
*8 Żetonów klątwy
*10 Żetonów przerażenia
*6 Elementów łamigłówki rytuału
*6 Żetonów wskazówek rytuału
*5 Żetonów sprzymierzeńców
*1 Bazowa płytka łamigłówki rytuału
*1 Znacznik łodzi
*4 Plastikowe figurki badaczy
*11 Plastikowych figurek potworów
Opis
Coś prześlizgnęło się między pniami drzew… albo mi się zdawało? Czy tu powinno być aż tak ciemno? Przecież to środek dnia!
„Posiadłość Szaleństwa” to koszmar, ale prawdziwa groza, przedwieczna i nieokiełznana, czai się na błoniach. „Zew Dziczy” to dodatek, który przenosi dobrze nam znaną rozgrywkę w nieznane, dzikie ostępy! Rozszerzenie wprowadza do gry aż pięć nowych historii, które zaskoczą fanów „Posiadłości Szaleństwa” (np. w jednym ze scenariuszy to Strażnik Tajemnic rozwiązywał będzie zagadki!). Dochodzą nowi odważni badacze, potwory pałętające się po lasach i niemal 200 nowych kart urozmaicających przygody z podstawowej wersji gry! „Zew Dziczy” wnosi talię Manii, Urojeń, Szlaków, żetony Klątwy, żetony rytuałów, znaczniki dołów i łodzi oraz łamigłówkę którą rozwiązać może tylko Strażnik Tajemnic!
Staw czoło rozszerzeniu „Posiadłość Szaleństwa: Zew Dziczy” i módl się byś wyszedł z tego lasu żywym!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Horror w Arkham
samodzielna gra -
Zestaw kości Arkham Horror - Beżowo-Czarne
samodzielna gra, dodatek -
Zestaw kości Arkham Horror - Blessed Dice
samodzielna gra, dodatek -
Horror w Arkham: Król w Żółci
dodatek
Cena gry
-
AM76
167.00 PLN