Neuroshima HEX 3.0: armia Doomsday Machine Mini Dodatek
- Producent
- Portal
- Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 8 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 20 do 40 min.
- Rok premiery
- 2013
- Rok wydania
- 2013
- Autor
- Michał Oracz
- Pudełko zawiera
- *35 żetonów,
*woreczek strunowy,
*instrukcja
Opis
Doomsday Machine to zautomatyzowana, śmiercionośna pułapka – inteligentny system zabezpieczeń strzegący bazy ukrytej na radioaktywnych pustkowiach. Jego algorytm nakazuje zniszczyć każdego intruza, czy jest to człowiek, mutant czy też robot Molocha Cóż może kryć się za tak potężnym systemem obronnym?
Zaletą Doomsday Machine są moduły dalekiego zasięgu, duża ilość Medyków, a takę Pułapka i Małą Bomba potrafiąca odzyskać potrzebne miejsce w sytuacji dominacji przeciwnika na planszy. Największa siłą armii są jednak specjalne jednostki, potrafiące przekierowywać i powielać strzały ( Sieciarz Zagłady, Stanowisko Ogniowe i Roztrajacz)
Wadą armii jest niewielka liczba jednostek walczących, ich niezbyt wysoka Inicjatywa, a także trudności w uruchomieniu Bitwy i prawie kompletny brak możliwości poruszania się.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima HEX 3.0
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: nocny łowca
dodatek -
Neuroshima HEX: Gildia kupców
dodatek
Cena gry
-
AM76
34.00 PLN
