nieNeuroshima HEX: Stalowa Policja
- Pudełko wymiary
- 10 x 13 x 2 cm
- Waga około
- 0.1 kg
7.84
- Producent
- Portal
- Kategorie
- dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.84/10 na 708 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Steel Police
- Mechaniki
- zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
eliminacja graczy (Player Elimination)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Rok premiery
- 2012
- Pudełko zawiera
- *żetony armii Stalowej Policji
*instrukcja
Opis
Silni i praworządni!
Oto pierwsza armia do postapokaliptycznej gry planszowej „Neuroshima Hex”. „Stalowa Policja” to przemierzająca kraj, grupa fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze. Aplikowane przez pancerze chemikalia zwiększają wytrzymałość i sprawność organizmu- kosztem psychiki. „Stalowa Policja” wręcz automatycznie reaguje na wszystkie formy buntu, wszystko kwalifikując prostolinijnie (jak maszyna!) jako przestępstwo! W ich obecności obywatele zaczynają tęsknić za dawnym chaosem i bezprawiem…
Co takiego wnosi w świat gry „Neuroshima Hex” „Stalowa Policja”? Po pierwsze unikatową zdolność Sztabu. Wystawiony na plansze może zasieciować dowolną jednostkę na polu bitwy! Jedną z potężniejszych jednostek nowej armii jest Sędzia. Jego elitarna zdolność Odbicia- pozwala skierować pociski i ataki przeciwników w przeciwnym kierunki. Wartym uwagi jest też Egzekutor. Może on zajmować dowolne miejsce na planszy- nawet zajęte przez jednostkę przeciwnika.
Gotowi na nowe wrażenia? Fanatyczna „Stalowa Policja” gotowa jest na wszelkie wyzwania i niebezpieczeństwa „Neuroshimy Hex”. Szykuj się na rygorystyczne wprowadzenie i przestrzeganie prawa zniszczonego wraz ze światem 30 lat temu!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima 1.5
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX 2.5
samodzielna gra -
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Duel
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
dodatek -
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
dodatek -
Neuroshima : Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima Detroit
dodatek -
Neuroshima Hex - zabójca
dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: Puste Hexy
dodatek -
Neuroshima HEX: Babel 13
dodatek -
Neuroshima HEX: Dancer
dodatek -
Neuroshima HEX: Mephisto
dodatek -
Neuroshima HEX: Nowy Jork
dodatek -
Neuroshima HEX: Sharrash
dodatek -
nieNeuroshima HEX: Neodżungla
dodatek
Cena gry
-
AM76
17.00 PLN