Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
Pudełko wymiary
31 x 31 x 10 cm
31 x 31 x 10 cm
Waga około
2 kg
Ocena
7.41
Rekomendowane gry dla Ciebie
Producent
Portal
Kategorie
walka (Fighting)
puzzle (Puzzle)
science Fiction (Science Fiction)
Pozycja na BGG
289
Ocena na BGG
7.41/10 na 13610 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0
Mechaniki
kontrola obszarów (Area Majority / Influence)
--------- (Connections)
sieć ruchu (Grid Movement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
--------- (Line of Sight)
eliminacja graczy (Player Elimination)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 90 min.
Rok premiery
2006
Rok wydania
2021
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0
Ocena na BGG
7.41
Pozycja na BGG
290
Poziom trudności
2.62 na 5
Pudełko zawiera
Różnice względem wersji zwykłej:
* Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
* Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
* Znaczniki punktów życia Sztabu dla wszystkich armii
* Planszetki dla wszystkich frakcji
* Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
* Kampania opowiadająca o początkach Molocha
* Nowe ilustracje jednostek armii
* FAQ w broszurce
Jest to samodzielna gra do serii Neuroshima

Opis

Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.

Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.

Różnice względem wersji zwykłej:

  • Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
  • Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
  • Znaczniki punktów życia sztabu dla wszystkich armii
  • Planszetki dla wszystkich frakcji
  • Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
  • Kampania opowiadająca o początkach Molocha
  • Nowe ilustracje jednostek armii
  • FAQ w broszurce

Nagrody i wyróżnienia

Pliki i strony związane z grą

Akcesoria do gry

Cena gry

Zdjęcia gry z serwisu BoardGameGeek

Komentarze i opinie na temat gry

Data Publikacji 2020-09-07 15:24:42