Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha

- Pudełko wymiary
- 31 x 31 x 10 cm
- Waga około
- 2 kg
7.39
- Producent
- Portal
- Kategorie
- kolekcjonerska (Collectible Components)
walka (Fighting)
puzzle (Puzzle)
science Fiction (Science Fiction) - Pozycja na BGG
- 386
- Ocena na BGG
- 7.39/10 na 15362 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex
- Mechaniki
- kontrola obszarów (Area Majority / Influence)
--------- (Connections)
sieć ruchu (Grid Movement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
--------- (Line of Sight)
eliminacja graczy (Player Elimination)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 10 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 45 do 90 min.
- Rok premiery
- 2006
- Rok wydania
- 2021
- Autor
- Michał Oracz
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0
- Ocena na BGG
- 7.41
- Pozycja na BGG
- 290
- Poziom trudności
- 2.62 na 5
- Pudełko zawiera
- Różnice względem wersji zwykłej:
* Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
* Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
* Znaczniki punktów życia Sztabu dla wszystkich armii
* Planszetki dla wszystkich frakcji
* Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
* Kampania opowiadająca o początkach Molocha
* Nowe ilustracje jednostek armii
* FAQ w broszurce
Opis
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.
Różnice względem wersji zwykłej:
- Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
- Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
- Znaczniki punktów życia sztabu dla wszystkich armii
- Planszetki dla wszystkich frakcji
- Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
- Kampania opowiadająca o początkach Molocha
- Nowe ilustracje jednostek armii
- FAQ w broszurce
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima 1.5
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX 2.5
samodzielna gra -
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Duel
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
dodatek -
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
dodatek -
Neuroshima : Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima Detroit
dodatek -
Neuroshima Hex - zabójca
dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: Puste Hexy
dodatek -
Neuroshima HEX: Babel 13
dodatek -
Neuroshima HEX: Dancer
dodatek -
Neuroshima HEX: Mephisto
dodatek -
Neuroshima HEX: Nowy Jork
dodatek -
Neuroshima HEX: Sharrash
dodatek -
nieNeuroshima HEX: Neodżungla
dodatek
Cena gry
-
AM76
255.90 PLN