Labirynt: Wojna z terroryzmem 2001-
Pudełko wymiary
23 x 26.5 x 5 cm
23 x 26.5 x 5 cm
Waga około
1.6 kg
Ocena
7.57
Rekomendowane gry dla Ciebie
Producent
Bard Centrum Gier
Kategorie
współczesna wojenna (Modern Warfare)
polityczna (Political)
gry wojenne (Wargame)
Pozycja na BGG
550
Ocena na BGG
7.57/10 na 4949 głosy
Nazwa oryginalna
Labyrinth: The War on Terror, 2001 – ?
Mechaniki
zarządzenie usprawnieniami (Action Points)
--------- (Action/Event)
kontrola obszarów (Area Majority / Influence)
karty pola bitwy (Campaign / Battle Card Driven)
--------- (Command Cards)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
--------- (Events)
zarządzanie ręką (Hand Management)
ruch po punktach (Point to Point Movement)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
symulacje (Simulation)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
--------- (Stat Check Resolution)
--------- (Sudden Death Ending)
--------- (Tug of War)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 2 osób
Czas gry
od 120 do 180 min.
Edycja
1
Rok premiery
2010
Rok wydania
2012
Autor
Volko Ruhnke
Pudełko zawiera
*Plansza
*Zasady gry
*Podręcznik gracza
*15 brązowych znaczników
*15 czarnych znaczników
*120 kart
*Arkusz żetonów
*2 kart pomocy gracza
*4 sześciościenne kostki
Jest to samodzielna gra do serii Zimna Wojna

Opis

Gra oparta na mechanice bestsellerowej gry Zimna Wojna 1945-1989. Odwzorowuje zarówno walkę z terroryzmem jak i szerszy konflikt ideologiczny - wojnę partyzancką, zmiany reżimów, demokratyzację i wiele innych aspektów. Gra łączy mechanikę gry opartej na kartach ze złożoną symulacją strategiczną.

"Labirynt" to gra dla 1-2 graczy odwzorowująca na poziomie strategicznym zmagania z ekstremizmem islamskim dążącym do narzucenia swoich rządów w świecie muzułmańskim. Mechanika gry opiera się na wykorzystaniu kart wydarzeń historycznych do przeprowadzania operacji politycznych, terrorystycznych i wojskowych w państwach.

Celem USA jest poprawa rządów w państwach muzułmańskich, aby zmniejszyć wpływ ekstremistów na lokalne władze lub eliminacja ekstremistów będących bezpośrednim zagrożeniem. Ekstremiści pragną odtworzyć islamski kalifat lub tak zaszkodzić USA, żeby wycofały swoje wpływy ze świata muzułmańskiego. Gracze, dążąc do osiągnięcia powyższych celów, przeprowadzać będą operacje lub powodować wydarzenia, używając kart. Jedno
rozdanie kart w grze odwzorowuje 1 rok.


 


Nagrody i wyróżnienia

Akcesoria do gry

  • Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
    Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
    liczba sztuk: 2
  • Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
    Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
    liczba sztuk: 2

Cena gry

Zdjęcia gry z serwisu BoardGameGeek

Komentarze i opinie na temat gry

Data Publikacji 2012-12-11 20:29:08