Labirynt: Wojna z terroryzmem 2001-
- Pudełko wymiary
- 23 x 26.5 x 5 cm
- Waga około
- 1.6 kg
7.57
- Producent
- Bard Centrum Gier
- Kategorie
- współczesna wojenna (Modern Warfare)
polityczna (Political)
gry wojenne (Wargame) - Pozycja na BGG
- 581
- Ocena na BGG
- 7.57/10 na 5047 głosy
- Nazwa oryginalna
- Labyrinth: The War on Terror, 2001 – ?
- Mechaniki
- --------- (Action / Event)
zarządzenie usprawnieniami (Action Points)
kontrola obszarów (Area Majority / Influence)
karty pola bitwy (Campaign / Battle Card Driven)
--------- (Command Cards)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
--------- (Events)
zarządzanie ręką (Hand Management)
ruch po punktach (Point to Point Movement)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
symulacje (Simulation)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
--------- (Stat Check Resolution)
--------- (Sudden Death Ending)
--------- (Tug of War)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 14 lat
- Liczba graczy
- od 1 do 2 osób
- Czas gry
- od 120 do 180 min.
- Edycja
- 1
- Rok premiery
- 2010
- Rok wydania
- 2012
- Autor
- Volko Ruhnke
- Pudełko zawiera
- *Plansza
*Zasady gry
*Podręcznik gracza
*15 brązowych znaczników
*15 czarnych znaczników
*120 kart
*Arkusz żetonów
*2 kart pomocy gracza
*4 sześciościenne kostki
Opis
Gra oparta na mechanice bestsellerowej gry Zimna Wojna 1945-1989. Odwzorowuje zarówno walkę z terroryzmem jak i szerszy konflikt ideologiczny - wojnę partyzancką, zmiany reżimów, demokratyzację i wiele innych aspektów. Gra łączy mechanikę gry opartej na kartach ze złożoną symulacją strategiczną.
"Labirynt" to gra dla 1-2 graczy odwzorowująca na poziomie strategicznym zmagania z ekstremizmem islamskim dążącym do narzucenia swoich rządów w świecie muzułmańskim. Mechanika gry opiera się na wykorzystaniu kart wydarzeń historycznych do przeprowadzania operacji politycznych, terrorystycznych i wojskowych w państwach.
Celem USA jest poprawa rządów w państwach muzułmańskich, aby zmniejszyć wpływ ekstremistów na lokalne władze lub eliminacja ekstremistów będących bezpośrednim zagrożeniem. Ekstremiści pragną odtworzyć islamski kalifat lub tak zaszkodzić USA, żeby wycofały swoje wpływy ze świata muzułmańskiego. Gracze, dążąc do osiągnięcia powyższych celów, przeprowadzać będą operacje lub powodować wydarzenia, używając kart. Jedno
rozdanie kart w grze odwzorowuje 1 rok.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
-
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba sztuk: 2 -
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba sztuk: 2
Gry z serii
-
Labirynt: Wojna z terroryzmem 2001-
samodzielna gra -
nieZimna Wojna edycja I
samodzielna gra -
TWILIGHT STRUGGLE Zimna Wojna 1945 89
samodzielna gra
Cena gry
-
AM76
89.00 PLN