Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
- Pudełko wymiary
- 16.2 x 23 x 0.5 cm
- Waga około
- 0.1 kg
- Producent
- Portal
- Okładka
- miękka
- Liczba stron
- 52
- Liczba graczy
- od 2 do 10 osób
Opis
18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.
Uwaga: zawiera przekleństwa i opisy przemocy.
Prawo Zasranych Stanów
Ludzie mają w sobie taki jeden mocny instynkt, wiesz, coś jak krowy na pastwiskach - lubią trzymać się w kupie. Bo niby raźniej. Ale tam, gdzie pojawia się tłum, zawsze pojawiają się kłopoty. Ludzie to cholernie kłótliwe i samolubne bestie, każdy jeden chce mieć więcej niż drugi. Nieważne, czy chodzi ożarcie, wodę, gamble czy kawałek dachu nad głową. Po to zgrubsza ludzie nawymyślali sobie praw i zwyczajów, żeby w walce o to „więcej” wszyscy się nie pozabijali. No, przynajmniej nie wszyscy.
Teczka sędziego
Dlaczego ktokolwiek zostaje gliną? Dobre pytanie. Widzisz, mimo wszystko jest jeszcze na tym świecie kilku ludzi, którym nie w smak chaos i burdel panujący wStanach. Ludzi, którzy mają dość patrzenia, jak debile na motorach ze strzelbą w ręku chcą innym dyktować warunki życia. Ludzi, którzy są gotowi poświęcić swoje życie dla innych. Trudno w to uwierzyć, ale są jeszcze ludzie, dla których wiara w sprawiedliwość jest najważniejsza. Poznasz ich po odznace na piersi, po hardym spojrzeniu i robocie, którą wykonują od lat. Chcesz do nas dołączyć? Dobry wybór, stary!
Układy
Stary, opamiętaj się, otwórz oczy inie daj się robić w bambuko! Niech rzesza potulnych owieczek śpi sobie wnieświadomości. Ty miej odwagę zajrzeć za zasłonę iod-kryć sieć układów ipowiązań, od których włos się jeży na głowie, na klacie, czy gdzie tam jeszcze masz włosy. Tylko pamiętaj - z tej drogi nie ma odwrotu! Jeśli nie jesteś gotowy zaryzykować życia w walce zukładem albo postawić go na szali, by taki układ współtworzyć, lepiej w ogóle nie wchodź do gry. Wkraczasz bowiem tam, gdzie ludzkie życie jest warte mniej niż kamyk w Gruztown.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima 1.5
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
samodzielna gra -
Neuroshima HEX 2.5
samodzielna gra -
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Duel
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
dodatek -
Neuroshima 1.5: Miami
dodatek -
Neuroshima 1.5: Miami
dodatek -
Neuroshima 1.5: Nowy Jork
dodatek -
Neuroshima 1.5: Piraci
dodatek -
Neuroshima 1.5: Ruiny
dodatek -
Neuroshima 1.5: Suplement
dodatek -
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto
dodatek -
Neuroshima Detroit
dodatek -
Neuroshima Hex - zabójca
dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: Puste Hexy
dodatek -
Neuroshima HEX: Babel 13
dodatek -
Neuroshima HEX: Dancer
dodatek -
Neuroshima HEX: Mephisto
dodatek -
Neuroshima HEX: Nowy Jork
dodatek -
Neuroshima HEX: Sharrash
dodatek -
nieNeuroshima HEX: Neodżungla
dodatek
Cena gry
-
AM76
16.90 PLN